Procesul educațional (predare – învățare – evaluare)
Puncte tari: Sunt create condiții favorabile pentru educarea și instruirea copiilor. Cadrele didactice au fost fameliarizate și instruite la aplicarea instrumentului de monitorizare a pregătirii copiilor pentru școală. Rezultatele evaluării copiilor au demonstrat că copiii sunt bine pregătiți pentru școală. |
Oportunități: Instrumentul de monitorizare a pregătirii copiilor pentru școală asigură monitorizarea gradului de dezvoltare a fiecărui copil despre progresul lui de dezvoltare, permite ghidarea educatorului în procesul de planificare, asigură o legătură între grădinițăși școală. |
Puncte slabe: Grupele sunt suprasolicitate cu copii. În 3 grupe din cele 9 lucrează cîte un educator, fapt ce micșorează eficiența educării și instruirii copiilor. |
Amenințări: Necesită să fie selectați indicii reprezentativi pentru zonele evolutive majore pentru toate vârstele. Suprasolicitarea grupelor cu copii nu permite realizatea totalmente a scopului urmărit ce ține de diferențierea și individualizarea procesului educațional. |
Obiective proiectate pentru anul de studii 2017-2018:
Modalități de realizare a educației ecologiceîn instituția de educație timpurie.
Parteneriatul grădiniță-familie în educarea modului sănătos de viațăla copii.
Dezvoltarea creativității la copii de vîrstă timpurie.